Monday, November 17, 2008

Main Golf

Semalam buat sale kat Glenmarie Golf Club... dapat projek dari kindergarten boss aku...krista... ada buat graduation and annual concert day... ramai gak parent yg dtg...

bersama dgn bakal wealth manager baru 2009...mr darul hisham... inilah boss aku yg banyak membantu dan mengajar aku selama ini... mmg suspek la kat dia... aku pun dah anggap dia cam abg aku sendiri...bukan apa... pasal dia ada adik pompuan... cun woooooo...

Petang tu lepas habis event tu ingat nak layan golf... x dapat la pulak... pasal terlupa bawak kayu golf... member2 yg lain ada yg bawak kayu hoki...kayu kayan...tah apa2 lg kayu tah... habis camna nak main... kalau tidak boleh lawan ngan datuk jj (jamaluddin jarjis)...

wealth planners yg joint aktiviti yg membosankan bg yg suka dok umah... dari kiri... marsh...david...azwira... (cuba perhatikan gambar ni betul2... gambar aku ja terang bercahaya... 2 org lagi tu kelabu... muka bercahaya tu tandanya ahli syurga kot... insyaallah...)

3 comments:

:: Princess Violet :: said...

muka bercahaya ni ade byk faktor en nasya...org beriman tu satu....lagi satu tanda org tu tak basuh muka..atau muka dia berminyak sebab tu kena pakai facial wash jenama felisa kosmetik..muka bercahaya juga mungkin sebab ade suntik lampu..tu la org suruh letak botok p suntik lampu ...apa barang...

Hezrin Ahmad said...

wakakaka... good comment from princess violet...muahahha.. bercahaya konon..

Anonymous said...

sebab yang dah tak bercahaya tu dia manager www.bisnessendiri.