Monday, November 10, 2008

Concert Krista

Ahad petang... kami sekeluarga meletihkan diri ke concert + graduation ichiro kat palm garden hotel, putrajaya... inilah kali pertama aku menghadiri concert yg pada aku grand la compare ngan yg lepas2... sebelum ni ada tadika anak aku dulu buat kat dewan sekolah... apa kelas... this time siap ngan hi-tea lg... dewan ada air-cond... cuma mc dia je yg hampeh... tah apa melalut aku pun x paham...


aku sedang membuat persediaan terakhir untuk merakam aksi ichiro...tapi nampak macam sedang menyalakan api di waktu zaman batu saja...

hitomi bergaya dengan kipas free yg diberi oleh pihak penganjur masa register tadi...


lepas makan tibalah masa melihat telatah anak2 menunjukkan bakat masing2... macam2 gaya ada... mau pecah perut aku... ada yg melompat... ada yg berguling... ada yg berjoget... termasuklah anak aku... diaorg menari lagu joget berhibur nyanyian siti nurhaliza...

awek disebelah cuba mengorat ichiro...tapi ichiro buat2 jual mahal...

1 comment:

:: Princess Violet :: said...

owh ingatkan bapak dia yg joget lambak tadi...