Monday, November 17, 2008

Family Day

aku sedang menunjukkan skill menangkap daging ayam dengan menggunakan chopstick... teknik ni aku blaja masa menonton filem kungfu panda...

Dah lama rasanya x bersama2 ngan anak isteri aku... asyik ngan kerja saja... nak buat camna... cari makan... sabtu lepas bawak family aku g shopping kat one utama... pagi tu aku buat kerja kat office dan beli barang2 utk event hari ahad... walaupun penat sebab dah janji ngan diaorg aku gagahkan diri aku ke sana... alhamdulillah... family aku paham sepaham2nya kerja aku... untuk diaorg jugak nanti...

Dinner kitaorg lepak kat johnny's restaurant... restoran thai steamboat... tak tahulah pasal apa family aku suka sangat restoran ni... kiranya keuntungan restoran tu 30% daripada duit aku...
boroi lagi la perut aku... camna nak diet ni????


inilah rupa makanan tu... bukan sup sayur tau... (tips : hati2 takut sayur lalang pun dia attached skali...)

ayam goreng - makanan kegemaran ichiro... goreng ayam - pekerjaan yg ichiro x pernah buat...


x cukup dengan ayam goreng aku... daging pipi aku ichiro belasah...

emi cuba memuntahkan hitomi dengan memicit perut kerana makan makanan bahagian ibunya... demi mempertahankan diri... hitomi cuba menggunakan teknik mencucuk hidung ibu sendiri dengan dua jari... teknik yg sama dipelajari dari menonton cerita kungfu panda...

2 comments:

Anonymous said...

fuh...mana tak bulatnya..mkn satu mangkuk beso cam tu...:D

Hezrin Ahmad said...

lerrr... kata emi merajuk... ntah2 dia xtau pun psl reunion tu... oit suh dia join...dah lama aku xjumpa diorg