Monday, October 27, 2008

Outstation

gambar di atas aku ambik masa aku kat dalam helikopter tempoh hari...

Bulan ni aku datang lagi ke Penang... dengan seribu harapan... dengan semangat jihad... dlm menegakkan muamalat islam... dan sambil2 melawat negeri yg di perintah oleh seorang ketua menteri bukan islam yg meletakkan Khalifah Umar Abd Aziz sebagai idolanya...

4 hari aku kat sini sempatla jumpa 3 org kawan skolah aku dulu... sempat la berborak sambil pekena sani char ku teow... layan beb... sedap ku teow dia... kalau kt KL jgn harap nak jumpa cam tu... tambah2 lagi klu kat africa... lagilah x jumpa...

3 comments:

:: Princess Violet :: said...

eh africa ?? ade la!!! kedai yg kat simpang tu!!

Nasya Nasruldin said...

kedai tu bukan jual char kuteow... kedai jual char cha marba...

:: Princess Violet :: said...

hurm...salah simpang dah budak ni..patut la sampai kol 5 tak sampai2...