Monday, October 27, 2008

Opening Ceremony


Dengan nama ALLAH Tuhan yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang... aku dengan ini merasmikan blog aku yang ke-berapa tah... tapi blog aku kali ini lebih kepada karier aku sebagai Wealth Planner... Namun begitu blog ini tidaklah terlalu skima bahasanya...aku tetap seperti dulu... cuma bertambah hensem... dan walaupun masa aku sentiasa tak mencukupi walaupun diberi sehari 42 jam... namun aku akan cuba update blog aku ini sekerap yang mungkin... jadi kepada sapa2 yg dah habis baca ni bolehlah terus ke dewan jamuan bg menikmati hidangan yg telah disediakan oleh pihak penganjur sempena majlis pembukaan blog ini... selamat menjamu selera... (kalau tak jumpa dewan... sila balik ke rumah dan masak sendiri...)

2 comments:

:: Princess Violet :: said...

hampeh sungguh..ingat kan ade la kerabu ayam ke..kerabu mangga ke...ade ke die soh balek masak sendiri..tak de maknanye!!

Anonymous said...

apa la...sini lagi best www.azwira.com